maandag 29 juni 2015

Het staartje aan de Babarum blogtour

Enkele maanden geleden, toen de straten er nog besneeuwd bijlagen en de winterjassen nog hard nodig, werd de Babarum blog tour afgesloten met een bescheiden blogmeet in Leuven.

Jelle bezorgde ons toen een leuke goodie bag en dit ticketje voor een wedstrijd!



De flamingo-dames namen het al eerder tegen elkaar op en de winnaar is al bekend. Stannel mocht die pluim op haar hoed spelden.  Ik koos voor dit stofje van Camelot en mocht er nu mee aan de slag. Fan van mijn creatie? Stemmen kan via deze link: http://blog.babarum.be/2015/06/mandorla-in-blue-stem-en-win.html Je maakt door te stemmen ook kans om iets te winnen!

De Lotta skirt van Compagnie M. steekt al een tijdje mijn ogen uit dus ik zag meteen de mogelijkheden toen mijn stofje in de brievenbus belandde. Het pdf-patroontje vond zijn weg naar mijn winkelmandje. Knippen en plakken deed ik -zeer productief- tijdens mijn middagpauze, ah ja, er was een deadline en ik kon niet wachten om er aan te beginnen! No time to waste dus.

De uiterst moeilijke beslissing over het contrasterende stofje viel in de naailes, merci dames! Het werd een effen fuchsia contraststof zodat het geheel niet te druk zou worden.


 

Voor de knoopjes dook ik in mijn bescheiden voorraad en duikelde deze exemplaren op. Persoonlijk vind ik ze er perfect bij passen! 



Mijn conclusie? Blij dat ik dit projectje gekozen heb voor mijn Babarum stofje. De Lotta skirt is een heel plezant patroon, er zullen er zeker nog volgen!



23 opmerkingen:

  1. Voilà mijn stem heb je al binnen! Die rok is schitterend maar dan gecombineerd met dat bloesje is helemaal supergeweldigst! Heel schoon, dat heb je ook zelf gemaakt? Mooi stofke ook!
    Ik hoop dat je gaat winnen! Verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens! En nu ga ik direct stemmen.

      Verwijderen
    2. Merci dames!
      Neen, het bloesje is gekocht en paste er toevallig wonderwel bij. :-)

      Verwijderen
  2. mooie combinatie met het fuchsia! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, gestemd voor uw mooie creatie.
    Hopelijk win je deze wedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gestemd ! Natuurlijk voor u, want dat rokske is geweldig schoon !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci merci, zelf ben ik ook heel tevreden met het resultaat, er zullen er nog volgen!

      Verwijderen
  5. Gestemd ! Jouw rok is keischoon geworden, je gaat veel stemmen verzamelen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik en anders heb ik er toch maar mooi een rokje aan over gehouden. ;-)

      Verwijderen
  6. Wauw zeg, dat is nogal eens ne mooie foto !!! Een mannequin is er niks tegen. Prachtig stofke, mooi resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, bloos, een mannequin zou ik mezelf niet noemen hoor haha.
      Bedankt!

      Verwijderen
  7. Super leuk rokje, zowel voor kids als voor volwassenen... zou ik er mij ook eens aan durven wagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof rokje, ziet er plezant om dragen uit! En da stofke, chique, perfect gecontrasteerd met dat fuchsia, geeft er een mooi accentje aan, zeker met die mooie knoopjes ook nog erbij en dan zo chique geshowd, precies uit de boekskes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank u Rita! Ja, de knoopjes lijken er voor gemaakt hé, ik ben echt blij dat het zo'n mooi geheel geworden is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfect gecombineerd en zelfs een bijpassend blousje! Ik volg in spanning mee naar de uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi genaaid.

    De kleur van de blouse is wondermooi
    en jijzelf op de rand van het water evenzo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Dat is langs de vaart Leuven-Mechelen, die loopt achter ons huis. :-)

      Verwijderen
  12. Hey Anneleen, wat een perfect geheel ! Ik vind de stoffencombinatie supergeslaagd en het knoopje is er inderdaad precies voor gemaakt ! En dan nog eens prachtig geshowd ! Top ! Ziezo, gestemd.

    BeantwoordenVerwijderen