donderdag 18 april 2013

Plezante post!

Dinsdag werd mijn dag bij thuiskomst volledig opgefleurd door de plezante post van Kelly. Bij haar vorige give away viel er een mooi zakje te winnen gevuld met toffe spulletjes waaronder "Friendly plastic". Daar was ik wel curieus naar.

Ik won de give away niet, maar eigenlijk ben ik toch verwend! Ik reageerde dat ik het jammer vond omdat ik benieuwd was naar die friendly plastic. Kelly stelde gul voor om me een stukje te bezorgen zodat ik het eens kon uitproberen. Graag natuurlijk!

Dit is wat ik dinsdag in de brievenbus vond:




Enkele stukjes friendly plastic in roodtinten (ze heeft me zelfs gevraagd welke kleuren ik graag zie!)
Als (zeer leuke) verpakking voor de friendly plastic nog een Elisanna clutch!
Die clutch is bovendien in de kleuren van de Finch die Kelly al eerder maakte. Ik had daar op gereageerd dat ik vrolijk werd van die kleuren, en voilà, een tijdje later zitten ze zomaar in de vorm van een prachtige clutch in mijn brievenbus!
Een tof begeleidend briefje zat er ook bij.

Met dit pakketje was ik dus heel erg blij. Bedankt Kelly!

1 opmerking: