dinsdag 5 februari 2013

Snif snif...

Papieren zakdoekjes... Die komen altijd van pas!
Winterse verkoudheden en zomerse pollen, noem maar op.
Vanaf nu neem ik mijn papieren zakdoekjes mee "in stijl". Vaarwel aan het plastieken hoesje, welkom aan een tof stofje gevuld met zakdoekjes.



De inspiratie haalde ik hier. Daar wordt er heel duidelijk uitgelegd hoe je dit exemplaar zelf kan knutselen.
Ideaal voor kleine restjes stof en persoonlijk vind ik ze ook tof als klein cadeautje.
En bovenal, ze zijn snel klaar! Er is praktisch geen werk aan en een beginner kan er zeker ook mee aan de slag. (niet dat ik zelf al zo ver gevorderd ben hoor!)

Een kwartiertje tijd over? Aan de slag!






5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt!
      Die hoesjes zijn dankbaar om te maken vind ik, je hebt meteen resultaat...

      Verwijderen
  2. Hey hey, leuke hoesje hé. Ik maakte deze ook voor de klas van mijn +zoontje..en voor de juf een zakdozenhoes. Ze waren er heel content mee én de 'reservejuf' vroeg ook een exemplaartje :) Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      Ja ze zijn tof he, de meeste mensen vinden het ook fijn om iets zelfgemaakt te krijgen...
      Fijn om je blog te leren kennen!

      Verwijderen
  3. Inderdaad heel snel om te maken. Ik ben gisteravond aan bandwerk begonnen. Vrijdag wil ik er 14 afgeven in de creche als afscheidscadeautje voor de verzorgsters die 2 jaar lang voor onze Willem gezorgd hebben. Maandag start hij zijn eerste schooldag! Gisteren al 7 afgewerkt op zo'n 3u tijd. Vanavond nog es 7 :-)

    BeantwoordenVerwijderen