maandag 18 februari 2013

Klein geld in de bus

Of ik een klein portemonneetje kon maken om zijn "soepgeld" in te steken?
Natuurlijk!

Eerst had ik een ritstasje gemaakt volgens de handleiding van Zusje B, maar de wederhelft vond dit te groot. Het moest makkelijk in zijn broekzak passen en er moesten maar enkele stukken van 50 cent in kunnen.

Tweede poging dus! Ik baseerde me op de tutorial die ik hier vond. Zij legt het uit voor een versie in toile cirée, ik maakte een versie in stof met voering. Deze versie werd wel goedgekeurd en werd meteen in gebruik genomen.

Het resultaat:




Het stofje met de busjes kocht ik on-line bij www.hotstof.eu . Ik heb de stof op een avond besteld, de dag erna werd ze verzonden en de dag daarna reeds in de brievenbus. Een aanrader voor wie snel wil starten en daar het perfecte stofje gezien heeft!

4 opmerkingen:

  1. Eeeee! Wat een superleuk stofje! :D:D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hè, toen ik het zag, wou ik het alleen nog maar hebben! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneleen, wat een leuke zakjes! Ik vind dit alvast een reuze fijn bericht!
    Gr, Eva van www.hotstof.eu

    BeantwoordenVerwijderen